Dla pełnej funkcjonalności tej strony konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Reklamacje

Nasz system produkcji i dystrybucji ogranicza do minimum przyczyny reklamacji. Jednak może się zdarzyć, że zgłosisz jakąś skargę. Twoje zadowolenie jest naszym najważniejszym celem, dlatego maksymalnie uprościliśmy cały proces reklamacji. Poprosimy o odpowiedź na kilka pytań, które służą ciągłemu doskonaleniu naszych usług, a nie utrudnianiu procesu reklamacji.

Każda reklamacja jest dla nas ważna,
abyśmy szli naprzód

Co można reklamować?

Co może się stać? W zestawie może czegoś brakować. Na przykład zabraknie jednego woreczka z diamentami. Może się nawet zdarzyć, że niektóre kolory zostaną pomieszane i otrzymasz diamenty w innym kolorze.

Należy jednak pamiętać, że kolory na arkuszach kontrolnych mają jedynie charakter poglądowy. Również kolory na monitorze mogą odbiegać od oryginału.

Denerwujące mogłoby być to, że nie ma wystarczającej ilości diamentów aby dokończyć obraz. Nie powinno się to zdarzyć, ponieważ w naszym oprogramowaniu wszystko jest prawidłowo obliczone. Jeśli jednak mimo wszystko ich zabraknie, napisz do nas, szybko rozwiążemy ten problem.

Przychodzi nam do głowy jeszcze jeden powód do reklamacji - niewłaściwie wybrany motyw.. Chcesz po prostu wymienić obraz? Być może był to prezent, a motyw Ci nie pasuje. Nie ma problemu. Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wypełnij go i wyślij z obrazem, który chcesz wymienić. Wyjątkiem są oczywiście obrazy wykonane na podstawie własnej fotografii, na które prawdopodobnie nie znaleźlibyśmy Klienta, tych nie można wymienić. Pokud si nejste jisti, zda lze něco reklamovat, s důvěrou nám zavolejte na naši zákaznicko.

Jeśli nie masz pewności, czy dana rzecz może być reklamowana napisz nam mail. Zawsze cieszymy się z zaufania jakim Klient nas darzy i staramy się dostosować do jego potrzeb.

Reklamacja krok za krokem

Możesz przyspieszyć cały proces reklamacji posyłając nam mail, w którym będzie:

  1. Numer zamówienia
  2. Opis problemu
  3. Zdjęcie dokumentujące problem

Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Vyplňte proto prosím správně své kontaktní údaje ve formuláři pro reklamaci. Kdykoliv se něco v procesu reklamace změní, vždy Vás budeme informovat.

Opisz, na czym polega problem i jaki jest powód reklamacji. Prosimy również o dołączenie zdjęcia, dokumentującego powód reklamacji. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy.

Adres do zwrotów:
Westlogic s.r.o.
FROGMAN s.r.o. - ID 27398
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn


Uwaga!

Obraz wykonany na zamówienie z własnego zdjęcia nie podlega 14-dniowej opcji zwrotu, patrz Warunki Handlowe:

Odstąpienia od umowy

5.1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie jest możliwe odstąpienie od umowy zakupu na dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem Kupującego.

Zwrot środków

5.4. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu przez Kupującego zgodnie z art. 5.2 Warunków Handlowych, Sprzedający zwróci środki otrzymane od Kupującego w ciągu czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy zakupu na rachunek wskazany przez Kupującego. Sprzedający jest również uprawniony do zwrotu Kupującemu świadczenia w inny sposób, jeżeli Kupujący wyrazi zgodę i nie poniesie z tego tytułu dodatkowych kosztów. Jeśli Kupujący odstąpi od umowy zakupu, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków Kupującemu, zanim Kupujący zwróci towar lub udowodni, że wysłał towar do Sprzedającego.